וולף כיסוי לבריכה

יתרונות כיסוי בריכה

יתרונות כיסוי בריכה

כיסוי בריכה בטיחותי הוא מוצר שבשנים האחרונות תופס יותר ויותר פופולריות בקרב בעלי בריכות השחייה בישראל ממגוון סיבות. כיסוי הבריכה הבטיחותי נהפך לחלק מתהליך בניית בריכה כיום, וכמעט כל בריכה שנבנת היום בישראל, נבנת בשילוב ותכנון לכיסוי בטיחות כאשר אפשר לשלב את הכיסוי באופן טבעי עם הבריכה ללא התפשרות על איכות הבנייה והיופי.

כיסוי בריכה כתנאי לקבלת היתר בניה

חשוב לציין שחלק מהעיריות והרשויות בארץ, מחייבות בכיסוי בריכה בטיחותי כתנאי לקבלת היתר ואת כל האישורים הנדרשים, לכיסוי הבריכה הבטיחותי יש יתרונות רבים ולכן רוב בעלי הבריכות בישראל רוכשים מוצר זה בין אם לאחר סיום הבריכה או בתהליך בניית הבריכה.

8 סיבות למה כדאי התקין כיסוי בריכה:

  1. בטיחות ושקט נפשי: ראשית זוהי הסיבה מספר 1 למה לקוחות רוכשים את הכיסוי!! כיסוי בריכה בטיחותי מוגדר על ידי הרשויות כאמצעי בידוד והגנה מוחלטים לעומת גדר שמהווה מכשול בלבד. ידוע שילדים נמשכים באופן טבעי לכל מקור מים וכפועל יוצא גם לבריכת השחייה שבחצר הבית. כאשר אנו סוגרים את כיסוי הבריכה לחלוטין אנו בעצם מונעים את המשיכה והסקרנות הטבעית של ילדים (וחיות מחמד) ובכך מספקים הגנה מלאה. כיסוי הבריכה נועד לשאת משקל רב לכן במידה וילד הגיע לאיזור הבריכה ללא השגחת מבוגר הכיסוי יספק הגנה מלאה במידה וילד יעלה על הכיסוי
  2. חסכון בעלויות חשמל: כיסוי הבריכה מאפשר חסכון משמעותי של בין 50-70 אחוז בצריכת החשמל לבעלי בריכות מחוממות וחסכון באנרגיה מתורגם ישירות לחסכון בכסף ובהוצאות השנתיות השוטפות על בריכת השחייה .כיסוי הבריכה אוטם את הבריכה ולוכד מתחתיו את החום שלא יתנדף החוצה לאוויר הפתוח ויקרר את הבריכה בחזרה ממש כמו שלא תחממו את הבית שלכם ללא קורת גג, כך לא תחממו את בריכת השחייה ללא כיסוי.
  3. חסכון בכימיקלים לחיטוי המים. מכיוון שהכיסוי אוטם את הבריכה, חובה להשתמש בכמות הכימיקלים המינימלית ביותר לעומת בעלי בריכות שצריכים כל הזמן לדאוג להוסיף כימיקלים כדי לשמור על נקיון וצלילות המים. כיסוי הבריכה חוסך מעל 70 אחוז בצריכת כימיקלים השנתית.
  4. חסכון במים. כיסוי הבריכה מונע מעל 90 אחוז אידוי של מי הבריכה. בעלי בריכות ללא כיסוי מאבדים עד 2 ס”מ מים ביום קיץ חם, בחישוב חודשי ושנתי, ניתן למנוע אלפי שקלים בהוצאות על מילוי הבריכה שוב ושוב.
  5. שמירה על נקיון הבריכה: כיסוי הבריכה משמש כפתרון אידיאלי לשמירה על נקיון המים. אין ספק שלהכנס לבריכה מלוכלכת יכולה להרוס את החוויה .כיסוי הבריכה מונע לכלוך כמו אבק וחול במיוחד בימים של אובך,עלים,חרקים וכו’ להכנס למי הבריכה ומונע את מבעל הבריכה לאת ההתעסקות של נקיון הבריכה שוב ושוב
  6. חימום הבריכה והארכת עונת הרחצה: כיסוי הבריכה עוזר לבעלי בריכות ללא מערכת חימום, להאריך את עונת הרחצה בכמעט חודשיים נוספים(חודש לפני העונה וחודש אחרי) כיסוי הבריכה סופג את קרני השמש החזקות ומעביר את החום שנקלט אל מי הבריכה. עם הזמן טמפרטורות המים עולה לאיתה בכמה מעלות, והופכת את מי הבריכה מקרירים לרחצה לנעימים כיסוי הבריכה כולא את החום שהצטבר ולא מאפשר לחום להצבר ולברוח לחלל האוויר.
  7. נוחות שימוש- כיסוי בטיחותי לבריכה מופעל באופן פשוט על ידי סיבוב מפתח או לחיצה על קודן (ניתן לבחירה במעמד הרכישה) שמחוברים למערכת גלילה אוטומטית ומתקדמת. אין דרך קלה יותר לפתוח ולסגור את הכיסוי בריכה,ואין צורך בהפעלת שום כח פיזי כך שתוך 30 שניות הבריכה יכולה להיות פתוחה לרחצה או סגורה לבטיחות.
  8. החזר השקעה -כיסוי הבריכה חוסך לבעל הבריכה המון כסף בהוצאות השוטפות, לא רק שכיסוי הבריכה הוא מוצר חובה בכל בריכה בגלל יתרונותיו הרבים, אלא שלפי נתוני היצרן ניתן להחזיר את הוצאות רכישת הכיסוי תוך כמה שנים בלבד וזאת על ידי החסכון במים ובחשמל ובכמיקלים.

לסיכום :כיסוי בריכה מעניק לך בטחון ושקט נפשי,חסכון בכסף, ויותר זמן להנות מהבריכה מאשר לנקות ולתחזק אותה!

3 סיבות לכך שאתם צריכים כיסוי בריכה

דילוג לתוכן